you are my other half, my bether half

God eftermiddag. Skoldagen var jobbig. Var som sagt först tvungen att göra klart min datakunskapsshit, fast det hann jag faktiskt. Ska skriva till lite saker bara och sen skicka in den innan klockan 5. Provet gick väl sådär, hade tränat på massor som inte ens var med som vanligt... Fast sen så gick jag och ylva och åt dyr mat som vi verkligen var värda eftersom vi är så jävla bra. American pancakes med choklad och glass är aldrig fel :) Fast däremot håller jag på att dö av mättnad fortfarande. Men snart kommer ampilajno och gör mitt liv komplett. Sånt gillar vi! Har saknat henne som fan och det ska bli skönt att få träffas alldeles ensamma och bara prata om allt. Men nu blev inlägget alldeles för långt, så hejdåhejdå.


2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0