a heart is not a toy

Tjoz. Ska alldeles strax krypa ner i sängen och sssova. Efter skolan åkte jag hem och sov några timmar innan jag åkte in till gamla stan och fikade med amanda bilfeldt. Har saknat tösen galet mycket! Men det var mysigt. Den enda tabben var när amanda fick äran att beställa en macka och så beställer hon med salami och brie................................................................ trodde du kände mig bättre än så(!) Guess what? I love u anyway! Efter det så mötte jag elin och så gick vi runt och snackade ett tag. Mys på det också. Men nu äre sängen. Godnatt/E

Från helgen, innan vi rullade vidare














Kommentarer
Postat av: Louise

Gosh vad fina bilder emma, verkligen.,...

2009-09-15 @ 11:08:00
URL: http://nordahlochshorty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0