the first time I heard u

Pappa tyckte tydligen att det var roligt att väcka mig 4 timmar innan match(?) Så nu väntar jag bara på att min kusin och att min syster ska vakna så att det blir lite livat i huset. Igår så var jag i stan tillsammans med syrran och Tove. Kollade runt sen åkte jag hem för att åka till Farsta c med mamma och pappa, fick med mig ett nagerlack och foundation. Kollade på Idol och sen kom bara ena kusinen eftersom Bea inte ville följa med :((( Åkte till Willys, handlade godis och sen hem. Kollade på I know what you did last summer(?) Sen vidare till donken för natt käk. Kvällen slutade på lite olika ställen. Hahah dunkande musik och nerdragna fönster. Kul hade vi iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0