ylva är en stortå

Hej alla balla. Imorse så mötte jag lollo på bussen på väg till skolan, trevligt med sällis. Hade jumpa första lektionen och fyfa-an vad jobbigt det var. Vi var på nån millitärhinderbana och klättrade på massa hinder och körde tävlingar. Jag dog. Eller dog kanske var en överdrift, men jag skrapade upp ett litet sår på armbågen :(

Och när vi skulle ta oss hem blev det inte bättre. Pendeln låg åt hel-ve-te. Vem fan kan hitta i karlberg(?) Var hemma nån halvtimme o mötte sen Y i centralen för att åka till skolan. Bara 10 minuter försenade..awoho. Ska fika med min maddis efter skolan, så det blir mys.

GTG/E



ps. karlberg är skitfult
ps2. jag ska aldrig mer åka till karlberg
ps3. jag hatar karlberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0