Du förstår mig som ingen annan

Godmorgon vaknade upp som världens fulaste mongo samtidigt som William var på väg till fanny, Igår var vi ju som sagt hemma hos Fanny först och förade med några tjejer, sen delade vi på oss, jag och fanny åkte till medborgarplatsen tillsammas med världens finaste och bästaste fru, och älsklings signe. som jag har saknat människorna! drog iallafall på fest dära, som var najs körde ölspelet och lite så 6 + 9 + vattenfall. haha det vet vi ju hur det slutar. tog sista tåget hem och mötte jessika och frida som hade varit i spånga och spåårat. nu sitter jag i soffan tillsamans med Gabbi och Fanny, har ätit kladdkakssmet och kollar på ett öga rött. slänger in en bild. PUSSSS


Jag och världens bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0