den sista refrängen är sjungen..

Gick på promenad med Emma idag också, pratade om allt möjligt, träffade också på tötisen annica och stannade och snackade med den tösen om alla dessa problem, Men ska snart gå och sova är sjukt trött, tänkte att jag skulle duscha imorgon bitti istället, orkar nog inte det nu, fick iallafall i mig mina tabletter, Imorgon måste jag klara av mina 21 engelska glosor. tror inte direkt jag kommer lyckas men tur att hichem har tränat då haha, ska till ungdomsmottagningen i veckan för att skriva ut nya ppiller hoppas jag får med mig emma eller någon. Ne nu ska jag slänga upp mina ben på ryggen och gå mot sängen, Godnatt <3


party people. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0