onsdag

Cha chaa. Har medieproduktion i skulan. Efter den här lektionen så ska vi alla tjejer hem till mig och käka. Efter det ska vi åka enskede rackethall och ha jumpa där. Så det blir najs eftersom jag har nära hem sen. Har även idag glömt att mejla till skolan så... inget arbete för mig.

Goodbaj/E



ps. ville bara lägga några ord till dig andrea eftersom du mår så dåligt just nu. men du ska veta att jag tycker om dig även fast du har mens och har glömt dina tamponger hemma. Och eftersom jag just nu får en ond jävla magattack så kan vi lida tillsammans. d.s


Kommentarer
Postat av: Anonym

taskigt.

2009-10-14 @ 10:52:13
Postat av: Martina

okej tack ändå :)

2009-10-14 @ 11:45:19
URL: http://willyoubethere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0