Beat it

Har äntligen fått i mig lite krubb, så nu är jag mett :) Och för övrigt så ser det ut som att jag stannar hemma ikväll och myser med min far och bror. Jag har ju min glass och elins nutella här så det blir nog bra. Usch, min brorsa sa till mig idag att det igår var en månad kvar tills skolan börjar. Fyfan. Jag är helt livrädd, jag ska börja helt ensam på mitt j-vla gymnasium... Kul att jag kommer vara helt mobbad. Kul att jag inte kommer få några vänner. Kul kul!

Nej, nu vill jag inte tänka mer på det. Får bara ont i magen och största ångesten. Nu ska jag fixa med min musik och leka med mig själv (obs. kan misstolkas) Hoppas ni får en ruuligare kväll än jag. Puss


Ungefär så här snygg är jag just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0