nolifer

Lovar du att vara ärlig? Är alltid ärlig o:) 
Du heter: Emma Nordahl
Smeknamn: Emsi
Låt som när du är ledsen sörjer till: Just nu? "What hurts the most" med Rascal Flatts
Beroende av: Godis
Vad tycker folk om dig: Många säger att jag är störd
Stämmer det: Nepp, själv tycker jag att jag är asrolig
Vad får du oftast komplimanger för: Mina tånaglar
Vad säger du för att imponera på någon: "Jag kan vifta på öronen... deru"
Hur imponerar man på dig: Humor
Brukar du skratta för dig själv: Haha ja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Fan va nice :) puss <3"
Var bor du: Älvsjö
Trivs du där: Självklart.. jag menar 125(!?)

Äger du några converse:
Yes
Sprit, cider, vin eller öl: Cider
Brukar du bli för full: Jag nej. Aldrig...
Är du allergisk mot något: Katter
Hur svarar du i mobilen: "Hej de emma"
Antal timmar sömn inatt: Typ 7
Brukar du komma i tid: Oftast
När mår du bra: När jag får umgås med mina vänner
När blev du fotad senast: Idag
Hur känner du dig nu: Irriterad o jävligt mätt
Vanligaste färg på dina kläder: Allt möjligt
Vad tycker du om fötter: Äckligt
Vad saknar du: Midsommarrr

Hade du en bra kväll igår:
Inte den roligaste, men mysfolket var ju med
Favorit dryck på morgonen: Te
Rakar du benen: Haha ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: För sent
Är du blyg: Ibland
Sysslar du med någon idrott: Nope
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Har du spytt offentligt: Hehe, ja
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Busa med mig själv
Är du nöjd med ditt liv: Ja och nej
Är du bortskämd: Big no
Vad gör du i morgon: Förhoppningsvis fika
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Amy Winehouse..lätt

Vad längtar du till:
Mjölby!
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja, den bästa
Vad använder du för schampo: Venne
Hur gammal är du: Fyller 16 barre i höst
Tycker du om någon just nu: M
Gröna eller röda äpplen: Gröna
Gillar du golf: Nepp
Vilken tid gick du upp idag: Typ halv12
Har du sovit i din egen säng inatt: Yes
Har du strumpor på dig nu: Aa
Är det okej att gråta: Ja-a
När grät du senast: Igår
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Langa cashflow
Bär du glasögon eller linser: No

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Haha nej
Har du piercing: Yes, öron o navel
Vill du gifta dig: Jepp
Vill du ha barn: Två
Solar du ofta: Njaej
Är du bra på att laga mat: Om jag ska vara ärlig, så.. nej
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: Rätt (o)vig
Är du musikalisk: Oh ja

Vad dricker du helst när du är törstig: Cola
Vilken är din favoritglass: Yoghurtglass
Tror du på ett liv efter döden? Yesbox
Tycker du om sushi? Nesh
Vad äter du helst när du ser på film: Smågodis
Har du tandläkarskräck: Hatart
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll, lätt
Vilken ögonfärg har du: Mörkblå
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Rätt ofta faktiskt
Biter du på naglarna: Ja, tyvärr
Röker du: Händer väl
Hur ofta tränar/motionerar du: Jag, träna? Nej nej nej..
Senaste låt du hörde: "The man who can't be moved" med The Script


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0