L to the ouise

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött som fan
Är det nåt du absolut inte skulle äta: Larver och Daggmaskar
Kläder just nu: hotpants och morgonrock
Musik just nu: Det bara e så
Senaste du sov med?
bebis
Vad sa du senast:
jag orkar inte mer
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Eh va?
Längd och vikt: En kort tjockis
Hur många kuddar sover du med: 6
Längsta förhållande: Två månader
Favoritväder:
Varmt
Senaste förhållande: Max..
Om du var fast på en öde ö, 1 sak du skulle ta med: Båt
Spelar du nåt instrument: Haha verkligen inte
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Sparare eller slösare: Slösar som fa-an
Vem är viktigast för dig: Mina närmsta
Puss eller kram: Puss lätt
Bästa film: The notebook
Tror på liv på andra planeter: Ja?
Kommer du ihåg din första kärlek: Jag har aldrig vart kär på riktigt faktist
Har du några homosexuella vänner:
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Hittar man den rätta är allt möjligt
Hur många barn har du/vill du ha: 2
Bio eller promenad: Promenad
Snarkar du: Näe
Rädd för insekter? Ja usch
Äckligaste insekten: Spindlar
Bästa bok: Syskonkärlek
Vad vill du jobba som? CRACKHORA med Fanny
Bästa sport: Fotboll
Stökigt eller välstädat i ditt rum?
skit stökigt
Gungar du på stolen? Ja i skolan gör jag de
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Haha om jag får pengar före.
Hur många syskon har du? En storebror & storasyster
Vad är du mest rädd för? Att bli sårad
Är du rädd för blod? Nej, de kan vara obehagligt med för mycket bara
Saltar du på maten? Oftast
Gillar du att sjunga? Nej, och de är nog bäst
Anser du att du är stark? Ja galet
Vad gör du om du får hicka? vad ska man göra?
Kaffe eller te? chai te <3
Bästa sexet?
hemligt (a)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Du som 27åring: CRACKHORA :) hahahha självklart, du och jag asså..

2009-08-31 @ 17:34:00
URL: http://chillare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0