when it knocks you down

Har inte så mkt att göra nu, väntar på att mamma och pappa kommer hem med maten annars har jag presic kommit hem från en bollkalle grejj med laget, snackade mest med emma på kortsidan. Igår var en väldigt spårad kväll, började med att jag amanda och becca åkte hem till malin där madde och malins familj satt och åt mat, sen gick vi ner och började fixa oss, sen kom johanna över och vi blev bjudna på asgod glass, det tackar vi för (a) sen vare bara att ta tåget ut till spånga där det var några 91or som hade fest, veryyyy Funny! sen tog vi sista tåget hem och jag stupade i säng hos någon annan vid 4 typ, Kvällen blev iallafall väldigt lyckad! sen vare bara upp och iväg till min träning. skit trött och död så var jag ändå bra(?) får se vad som händer ikväll, ska iallafall äta jakinukki nu, MYYMS! skriver ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0