don't let me go tonight..

Har varit på promenad med Emma, asmysigt och lite kallt, känner verkligen att hösten är påväg och imorgon börjar jag mitt nya gymnasium... Atletica blev det men om jag kommer in på john bauer blire det istället. Då kommer jag verkligen älska att gå upp på mornarna. En sak vet jag säkert och det är att jag kommer sakna aspuddensskola och min klass asmycket.. känns lite jobbigt. men det går mot ljusare tider hoppas jag. ändå fast det är tvärtom! Emma lägger säkert in assnygga bilder från våran lilla promenad. Imorgon slutar jag 12 och ska möta upp emma efter det. Duscha och sen välja kläder tills imorgon. såg också att emma hade lagt in bilderna och att jag inte kunde ta någon av dom. så det fick bli den hära. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0